Engkau yg tdk prnah tau

Posted Posted by favianfaust in Comments 0 komentar


Engkau yg tidak pernah tahu...
bahwa aku sering kali memikirkan mu yang jauh nan disana....
ada kalanya aku bayangkan engkau selalu di hadapan ku....
dan aku sering menanti kepulangan mu.....
terus terang aku luahkan pada mu....
bahawa aku sering kali memikirkan kesehatan mu di kala kejauhan ini......
mungkin aku tak pandai utk luahkan apa yg tersirat di hati ini...
hanya coretan yg mampu aku lakukn utk mu.....
ketahuilah dlm hati ini hanya diri mu yg mampu membuat aku bahagia kembali...
dan kerana engkau juga lah membuat aku kembali kuat utk hadapi semua yang ada di depan mata ku....

Engkau segala2nya buat ku.....
engkau juga lah nyawa dan impian ku utk hari ini dan selamanya.....
hanya engkau yg aku impikan dlm hayat ini.....

0 komentar:

Posting Komentar